  • Data: 2019-10-01 17:16:16
    Temat: Re: Coś dla wrażliwych na fale em
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:qmvpir$12cb$...@g...aioe.org...
    viktorius wrote:
> [...]
    dzieje-szybko-dostosowali-sie-do-zmian-w-logowaniu/

    >Polecam się zaopatrzyć w to:
    >https://www.yubico.com/product/yubikey-5-nfc

    >i zrobić sobie MFA z prawdziwego zdarzenia. Sam używam i bardzo sobie
    >chwalę. Tylko trzeba kupić co najmniej dwa, bo w razie
    >zagubienia/kradzieży trzeba unieważnić klucz, a jednocześnie nie
    >odcinać sobie możliwości pracy. Wszystkie serwisy poważnie
    >podchodzące do kwestii bezpieczeństwa pozwalają na dodanie takiego
    >dongla.

    Tylko tak:
    -nie ma wyswietlacza, wiec nie bedziesz wiedzial co autoryzujesz.
    przelew 20zl za telefon, czy 200k na konto hackera,

    -co z telefonami bez NFC ? Na nich nie bede mogl skorzystac, bo nie
    podlacze ?

    -ma to jakis przycisk ? Bo nie chcialbym sytuacji, gdy wsadzam do USB,
    a w komputerze jakis virus przekazuje dalej i autoryzuje sto przelewow
    po 999zl.

    -da sie wgrac klucze do roznych systemow? Male to, ale jakbym mial do
    kazdego banku jeden, to breloczek puchnie :-)

    -jest to jakos zabezpieczone przed kradzieza ? Chyba nie, to druga
    czesc autoryzacji musi zabezpieczac ...

    J.