  • Data: 2018-03-08 11:10:04
    Temat: Re: Czestotliwosc sieci
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldemar" napisał w wiadomości grup
    >Najniższa częstotliwość zmierzona u mnie w domu w Opolu w latach
    >70tych to 47,5Hz, chwila, zanim wyłączyło się kompletnie. Ojciec
    >przyniósł z pracy miernik języczkowy częstotliwości.

    Moj zegarek pamieta jeszcze PRL (dwa razy przestrajany :-)

    Za PRL to on sie czesto ... spieszyl. Co wk* bylo, bo przestawic go o
    minute do przodu to latwo, ale do tylu to trudno, bo mial tylko "w
    przod".
    Ale bywaly dni, gdy potrafil sie 20 minut spoznic.
    20 minut to jakies 1.5%, czyli 0.7Hz.

    Ale nie wykluczam, ze chwilowo moglo byc jeszcze mniej - zegarek
    srednia dobowa pokazuje.

    J.