  • Data: 2019-03-11 01:40:02
    Temat: Re: Czy istnieje możliwość fotografowania rzeczywistości?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-03-10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > HDR dosc dobrze wygladaja ... na monitorach, ktore przeciez HDR nie sa

    No na monitorach, a na papierze? Tam nie ma tak, że kartka sama świeci,
    więc jak uzyskać ten zakres? Tona optycznych wybielaczy i odpowiednie
    źródło świała? Mam też spore wątpliwości czy da się złożyć to wszystko
    do kupy operując wyłącznie wielkością plamki, bo przecież w
    przeciwieństwie do monitora, intensywnośść barwnika będzie zawsze taka
    sama.

    --
    Marcin