  • Data: 2019-04-13 16:42:06
    Temat: Re: Czy istnieje możliwość fotografowania rzeczywistości?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Apr 2019 21:00:32 +0200, Marek S napisał(a):

    > Czy możesz mi podesłać oryginalny ARW i tak zmieniony? Ciekaw jestem.

    Oryginal jest Twoj, a zmieniony

    https://drive.google.com/file/d/1S3yVECkpsAA7l1dYgLZ
    DTeOmPqGU7OoI/view?usp=sharing

    > No i o tym mówię, że nic nie zyskasz operując na jednym zdjęciu
    > ekspozycją. Albo zniszczysz jeden koniec, albo drugi.

    Ale ja mialem na mysli rzeczywista przyslone (lub czas).
    Mowisz, ze nie byloby dobrze widac parapetu ?

    Za to widok za oknem bylby przepalony.

    > Widać, że nie używałeś. :-D HDR w aparacie jest ... 8-bitowym JPG.

    To lepiej, bo i tak bedziesz ogladal na 8-bit monitorze :-)

    Monitor jest prawie dobry tylko konwersje trzeba dobrą :-)

    > Tylko
    > raz z ciekawości tego użyłem w tym w w p0przednich aparatach - w
    > zasadzie same wady. Ani to HDR, ani normalna fota. Do tego brak
    > eliminacji "duszków" itd.

    To z ciekawosci uzyj jeszcze raz, do tego okna :-)

    > A czy ja piszę, ze nie? Hint: przeczytaj raz jeszcze tytuł wątku.
    > Właśnie te szumy powodują, ze utworzyłem wątek.

    To co miales na mysli z ta realna dynamika ?

    > Nie wiem o jakich liczbach mówisz, ale w ARW masz wszystkie parametry
    > pracy aparatu.

    Zapisane jasnosci pikseli.

    > Ja również nie ... nawet bez aparatu :-D :-D

    Nie pisz tak ... bo wychodzi na to, ze oko podobnie złe :-)

    > A to błąd. Gdzie jak gdzie, ale w druku kalibracja jest najbardziej
    > rygorystycznie przestrzeganym procesem.

    A wychodzi "jak zwykle" ? :-)

    > I prawie jest. Wyszła mi 1/30s na bieli.

    Przy tej samej przyslonie ?

    No no, ktos tu klamie (ci od tych roznych liczb) ... albo spore
    zachmurzenie bylo, albo masz dobry monitor.

    J.