    Subject: Re: Czym czyścić tworzywa sztuczne stosowane w elektronice?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Date: Thu, 19 Oct 2017 13:28:27 +0200

    W dniu 2017-10-19 o 12:46, Adam pisze:

    > ESPERANZA Zestaw do Czyszczenia Ekranów LED/ LCD /TFT/ PLASMA TV ES112
    > P/N: ES112 - 5905784768342
    > EAN: 5905784768342

    Co do reszty się nie wypowiem, ale to jest raczej do brudzenia ekranów,
    nie do ich czyszczenia. Straszny syf mi zostawił na ekranie. 4World
    08471 (którego zresztą na bieżąco używam, tę esperanzę to tak na próbę
    wziałem) odczyścił to świństwo z ekranu. Jakbym smalcem przejechał ekran
    (zastanawiałem się co ludzie robią że mają tak zasyfione ekrany - teraz
    wiem).
    Jeszcze jest podobny preparat Colorovo - ale 4World jest jak dla mnie
    lepszy i przyjemniejszy.

    Pozdrawiam

    DD