eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF - wypalanie serwisowe, zuzycie › Re: DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!n
    ot-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie
    Date: Thu, 20 Oct 2016 09:08:18 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <nu9qh1$r7l$1@news.chmurka.net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 20 Oct 2016 07:08:17 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.65"; logging-data="27893";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.3.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590420
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-10-20 o 02:00, Budzik pisze:
    .
    >>
    > Aha, czyli zapytac w tym serwisie na jakim poziomie jest wypełnienie.
    > Jak ponad 80% to zgodzic sie na procedure wypalania.
    > Jak ponizej 60% to nie ma sensu.
    > A jak miedzy 60 a 80?
    >
    > Czyscic EGR? O tym nie wiedziałem. Dzieki.
    >
    http://autokult.pl/13793,filtry-czastek-stalych-dpff
    ap-czesc-1
    http://autokult.pl/13782,filtry-czastek-stalych-dpff
    ap-czesc-2

    Całkiem przystępnie opisane.

    Jest taki moment w pracy silnika z zapłonem samoczynnym, zwany punktem
    sadzy.
    Starsze diesle, np. VW TDI 110 miały potencjał na 130-150 bez
    jakiejkolwiek ingerencji w mechanikę i tak były czipowane. Tylko, ze
    podniesienie mocy przekraczało punkt sadzy i było czarno. Na pewno
    jakieś ówczesne EURO było wtedy przekroczone.

    W pełni sprawnym współczesnym wysilonym silniku często jest przekraczany
    przy przyspieszaniu. Żeby nie kopcił, żeby spełnić współczesne EURO,
    trzeba tę sadzę zbierać w pojemniku zwanym filtrem DPF.

    A że współczesne diesle często mają drobne usterki, to EGR, to wtrysk,
    tego dymienia jest więcej i DPF ma więcej roboty.


    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: