  • Data: 2019-09-11 12:18:45
    Temat: Re: Dimmable LED -- do bani
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-09-10 o 12:42, J.F. pisze:

    >W rękach nie miałem, dokumentacje widziałem.

    >Wiesz, nie sądzę żeby LEDy "dimmable" były takimi prostymi lampami.
    >Raczej nie darmo kosztują (kosztowały?) sporo więcej.

    Kosztowaly, na allegro taniutkie.
    Maja jednego scalaka ... tylko czy te sciemniacze to nie powinny inny
    typow tez sciemiac?

    No dobra, z porzadna przetwornica pewnie sobie nie poradza, ale z
    prostym kondensatorem szeregowym ?

    > Pewnie by trzeba jakąś taką lampę wziąć i rozebrać, tylko ja bardzo
    > (żeby nie użyć mocniejszego określenia) nie lubię takich napięć ani
    > niczego co jest z nimi związane. Coś mi się kołacze po głowie że
    > jest tam przetwornica sterowana napięciem wejściowym, ale to takie
    > mgliste skojarzenie, być może pod wpływem jakiegoś artykułu.

    W niektorych widac
    https://allegro.pl/oferta/zarowka-6-sztuk-led-g9-4w-
    30w-bialy-cieply-mengs-8272589967

    Tylko czy ona naprawde sciemnialna ?

    Producent niby takie robi
    https://www.mengsled.com/portfolio-items/mengs-g9-7w
    -led-dimmable-light-80x-2835-smd-led-bulb-lamp-in-wa
    rm-whitecool-white-energy-saving-light/?portfolioID=
    2230

    J.