eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyElektryki gorsze czy lepsze dla środowiska › Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1981ogl34naxx$.dlg@myjk.org> <prfrgm$cuj$1@node2.news.atman.pl>
    <1a0rgfb3dmo8e$.16tl8qvltjttr$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <1a0rgfb3dmo8e$.16tl8qvltjttr$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Date: Fri, 2 Nov 2018 10:55:18 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 37
    Message-ID: <5bdc1f33$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.158.133
    X-Trace: 1541152564 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 512 83.26.158.133:59179
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2626
    X-Received-Body-CRC: 243604336
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642821
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1a0rgfb3dmo8e$.16tl8qvltjttr$.dlg@40tud
    e.net...
    Dnia Thu, 1 Nov 2018 22:34:13 +0100, Marek S napisał(a):
    >> W dodatku nigdzie
    >> nie spotkałem się w uwzględnieniem sprawności transmisji prądu
    >> elektrycznego do domów.

    >Zapewne nie słyszałeś o rozproszonym magazynowaniu energii?
    >https://www.energetyka24.com/pspa-pojazdy-elektrycz
    ne-to-mobilne-magazyny-energii-czyli-rzecz-o-v2g
    >https://www.energetyka24.com/vehicle2grid-czyli-jak
    -elektroauta-moga-pomoc-systemowi-energetycznemuSzer
    okie
    >zastosowanie ładowania w domu znacznie zmniejszy straty na przesyle
    >bo
    >dom będzie zasilany głównie z aku samochodowego a on będzie ładowany
    >z
    >lokalnej fotowoltaiki. To ograniczy przesył z elektrowni. Jak
    >pokopiesz,
    >znajdziesz informację że już gdzieś w Niemczech w ten sposób adaptują
    >dzielnicę miasta.

    Poczekajmy az zaadaptuja i zobaczymy co z tego wyjdzie.

    Bo tak na chlopski rozum:
    -ruszam samochodem rano i ma byc naladowany,
    -w pracy na parkingu byc moze bede mial gniazdko, to moze auto robic
    za bufor, ale przed wyjazdem ma byc naladowane.
    -sloneczko akurat swieci, to moze da rade.
    -wracam do domu ... i co reszte baterii zuzywam w domu, zeby
    ograniczyc wieczorny szczyt ?
    Moze i tak.
    -ale rano ma byc naladowane, wiec skad prad w nocy - z wegla ?

    Chyba, zeby tak dwie baterie, przyjezdzam, wsadzam naladowana, a ta
    zuzyta pociagnie jeszcze troche w domu, a na drugi dzien sie naladuje
    z solarow na dachu ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: