-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ford przeskakuje przez dziury w jezdni
Date: Mon, 22 May 2017 12:34:46 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 28
Message-ID: <ofues6$rir$2@node1.news.atman.pl>
References: <oftaqi$vec$1@dont-email.me> <dd2v0jvyhknr$.yub7nn4jly09.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1495449286 28251 83.142.196.21 (22 May 2017 10:34:46
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 22 May 2017 10:34:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.8.0
In-Reply-To: <dd2v0jvyhknr$.yub7nn4jly09.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2605533
[ ukryj nagłówki ]W dniu 22.05.2017 o 10:28, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Sun, 21 May 2017 19:22:54 -0500, Pszemol napisał(a):
>
>> Ciekawe - wysztywnia zawieszenie tuż przed dziurą:
>> http://speedsociety.com/can-this-car-really-jump-pot
holes/?utm_source=facebook&utm_medium=post-link&utm_
campaign=ss&utm_term=matt&utm_content&source=ss
>>
>> Aby koło nie wpadło do wyboju :-)
>> Ma ktoś takie coś poza Fordem?
>
> Ale to jest moim zdaniem jakiś dziwny pomysł, bo aktywne zawieszenie
> powinno właśnie wypuścić koło w tą dziurę, następnie tak zmienić
> charakterystykę amortyzatora, żeby na końcu dziury koło wróciło w górę bez
> wybijania nadwozia.
> Wtedy zawieszenie wybrało nierówność.
Też mi się ten pomysł dziwnwy wydaje. Myślałem, że zawieszenie jest
potrzebna właśnie na dziury - a tu się okazuje że lepiej działa jak się
zablokuje.
> I takie podnoszenie kół to da się zrobić tylko jak się ma rzadko
> pojawiające się dziury na równej drodze, jedzie dość szybko, nie hamuje,
> nie skręca, dziura jest odpowiednio krótka i przed nią nie ma następnej.
A tam. Ja często na dzirawych drogach stosuje taktykę "zapieradalać,
żeby koła nie zdążyły wpadywać:)"
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 22.05.17 12:42 Liwiusz
- 22.05.17 13:05 Miroo
- 22.05.17 13:53 Pszemol
- 22.05.17 13:54 Pszemol
- 22.05.17 13:54 Pszemol
- 22.05.17 13:56 Pszemol
- 22.05.17 13:56 Pszemol
- 22.05.17 14:19 Shrek
- 22.05.17 14:27 Uzytkownik
- 22.05.17 14:39 J.F.
- 22.05.17 14:41 J.F.
- 22.05.17 14:58 J.F.
- 22.05.17 15:35 r...@k...pl
- 22.05.17 18:35 Pszemol
- 22.05.17 19:46 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
Najnowsze wątki
- 2024-05-04 Bonusowe pytanie rozliczenie sie z elektrownia - fotowoltaika.
- 2024-05-04 Ujawnienie porady prawnej prokuraturze
- 2024-05-04 Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- 2024-05-04 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-04 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-05-04 Łódź => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-04 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-04 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-05-04 Odpowiedzialność PORTALU za reklamy
- 2024-05-04 Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- 2024-05-04 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=