  • Data: 2020-05-18 23:20:22
    Temat: Re: Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy są jakieś przeciwwskazania, poza, jak się domyślam, ceną? Hub, który
    > nie pozwoli mi korzystać z dysków zewnętrznych
    > nie będzie mi w ogóle potrzebny.

    Skąd w ogóle pomysł, że dysk nie będzie Ci działał na pasywnym hubie?

    Nie odpowiedziałeś, ile na raz chcesz podłączać tych dysków? Ponad 3?
    Coś tak uparł się przy tym aktywnym?

    > Problem w tym, że na razie nie udało mi się znaleźć żadnego aktywnego
    > huba, który można by podłączyć do portu Type-C.
    > Porty, które taki hub  dodaje, wystarczy jak będą typu A.
    > Możesz coś podpowiedzieć?

    A nie masz na kompie normalnych portów USB 3 typu A? Jeżeli nie,
    podpinasz huba przez przejściówkę USB-C na USB-A.

    Ale generalnie coś przekombinowujesz.