  • Data: 2020-05-18 23:41:04
    Temat: Re: Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
    Od: User <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.05.2020 o 23:20, Uncle Pete pisze:
    > Skąd w ogóle pomysł, że dysk nie będzie Ci działał na pasywnym hubie?

    Bo takie informacje są w Internecie, np. tutaj:
    https://www.morele.net/wiadomosc/przedluzacz-usb-akt
    ywny-czy-pasywny-jak-wybrac/2114/
    A Ty skąd wiesz, że pasywny wystarczy?

    > Nie odpowiedziałeś, ile na raz chcesz podłączać tych dysków? Ponad 3?
    > Coś tak uparł się przy tym aktywnym?

    Może nawet 5, w każdym razie tyle dysków mam.
    Tylko nie pytaj czy naprawdę muszę wszystkie równocześnie podłączyć.
    Może muszę, ale nie będę się tłumaczyć.

    > A nie masz na kompie normalnych portów USB 3 typu A? Jeżeli nie,
    > podpinasz huba przez przejściówkę USB-C na USB-A.
    Skoro wiesz lepiej co ja potrzebuje.

    A tak w ogóle to jesteś na pensji w jakiejś firmie produkującej pasywne
    huby, że tak intensywnie mnie przekonujesz
    żeby nie kupować huba aktywnego ?. W końcu to moje pieniądze i mogę
    kupić co chcę.