  • Data: 2018-01-17 19:57:45
    Temat: Re: Jakie SIMy telemetryczne?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/17/2018 4:29 PM, Adam Wysocki wrote:
    > Czy teraz wystarczy włożyć kartę do modemu, wpisać PIN i mogę słać dane
    > bez ustawiania FREEMIUM? Czy te 5 zł zacznie schodzić w miarę słania, a
    > jak zejdzie i zostanie 0 zł, to i tak zostanie mi lejek 32 kb/s i taki
    > będzie do 17 stycznia 2019 (i wtedy blokada, a po 2 latach usunięcie
    > numeru)?

    5zł stracisz o ile pamiętam po okresie wazności konta czyli po roku.

    > W takim razie zaletę z FREEMIUM widzę tylko w transferze (mi niepotrzebny)

    Jak nie jak tak ;) Chciałeś telemetrie, więc nie ma nic lepszego niż
    internet.

    > oraz w tym, że jak np. po 5 latach wyciągnę tę kartę, to będę miał te 25
    > zł (5 doładowań po 5 zł), zamiast 0 zł. Czy tak?

    Nie. Kasa niewykorzystana o ile pamiętam znika. Mam jako druga kartę w
    telefonie jako awaryjny lejek i po roku 5zł wcieło. IMHO to uczciwe.

    > Co się stanie, gdy wyślę ten kod włączający FREEMIUM więcej niż raz? To
    > nie problem, żeby modem wysyłał go np. raz dziennie. Wtedy pierwszy włączy
    > mi taryfę, a kolejne będą odrzucone przez sieć i tak do momentu, w którym
    > taryfa się skończy?

    Pytaj w Virginie, u mnie wysłanie dwóch kodow jeden po drugim zuzyło
    tylko pierwszy, drugi nic nie zrobił.

    > Może jest jakiś kod USSD lub SMS, które można wysłać, żeby dostać info o
    > tym, czy FREEMIUM jest włączone? Wtedy modem mógłby ten kod wysyłać raz
    > dziennie, lub nawet co godzinę, i włączać FREEMIUM tylko jak będzie
    > trzeba (czyli faktycznie raz na pół roku).

    Załącz raz i koniec. Po co kombinować. Lejek jaki dają jest pewno 100x
    za duży jak na to co potrzebujesz.