  • Data: 2020-03-30 23:29:22
    Temat: Re: Kwas azotowy i inne talibany
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    g...@g...com wrote:

    > A mi się udało w tamtym roku na all kupić zwykły HCL i to od przedsiębiorcy:)

    HCl można legalnie kupić, podobnie jak 98% H2SO4. HNO3 o stężeniu ponad
    3%, H2O2 o stężeniu ponad 12%, 40% chloranów i nadchloranów nikt nie ma
    prawa ci sprzedać, a ty po zakupie nie masz prawa posiadać ani używać.

    https://pol-aura.pl/prekursory-materialow-wybuchowyc
    h-n-7.html

    > Trza obserwować, czasem jaki nieuważny sprzedawca wystawi.

    Jak nieuważny, to szybko wpadnie, policja mu przetrzepie komputer,
    wylistuje kontrahentów i w trosce o poprawę statystyk wykrywalności
    możesz mieć niezapowiedzianą wizytę o 6 nad ranem. Szkoda drzwi.

    > Tak poza tym idzie to to kupić w sklepach wysyłkowych, tylko
    > trza naskrobać oświadczenie.

    Oświadczenie w Polsce nie wystarczy w przypadku prekursorów materiałów
    wybuchowych, to nie ustawa o narkotykach.

    Pozdrawiam, Piotr