  • Data: 2020-03-30 23:36:14
    Temat: Re: Kwas azotowy i inne talibany
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotr Wyderski napisał:

    > Wystarczy mieć na półce HNO3 o stężeniu 4% albo 13% wodę
    > utlenioną i przy odrobinie pecha idziesz siedzieć.

    Żona przyniosła niedawno do domu litr wody utlenionej 30%.
    Kupiła to w sklepie z chemią domową, czy wręcz w markecie.
    Że niby tym chciała jakąś plame na obrusie wywabić (już my
    tam wiemy...).

    To tak jak z niedawno odkrytym przez dziennikarzy przepisie
    o przebywaniu małoletnich na drodze publicznej. Że za spacer
    z dzieckiem po *chodniku* należy się 5000 mandatu. Faktycznie,
    tak z tego wynika, czytałem. To wszystko świadczy tylko i
    wyłacznie o bałaganie, jaki mamy w przepisach. A obecna władza
    na to w dupie, bo obrała sobie inne priorytety.

    --
    Jarek