    Subject: Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: z <...@...pl>
    Date: Tue, 25 Jun 2019 08:06:40 +0200

    W dniu 2019-06-25 o 00:25, LordBluzg(R) pisze:
    > Jeśli wprowadzą ustawowo w sensie czy oglądasz/posiadasz to się  wyniosę
    > od operatora, który mnie zmusza do opłaty. Proste.

    Z tego co pamiętam to dane miały być zaciągnięte za poprzedni rok i nic
    nie poradzisz. Cały czas rozważamy teoretyczne skutki takiego "oszustwa"
    pleja że nie sprzedaje usług GSM tylko telewizyjne uszczuplając budżet
    państwa o VAT. A wszyscy wiemy że 99% gospodyń domowych tej tv po necie
    nie ogląda.

      Płacić z TVPiS nie
    > będę...a jak dojebią to ustawowo do każdego to wyjdę na ulicę. A jak nic
    > nie wskóram, to zmienię obywatelstwo :]

    BRAVO ZUCH ;-)

    > W sumie dostałem pierwszą ale trudno dostać 2-3 fakturę po
    > tygodniu...łotsonie :> Doczytaj może regulamin ANEKSU :]

    Wiesz że stary już jestem i doświadczenie mi mówi że regulaminem to będę
    sobie mógł wachlować w sądzie. Lepiej jest sprawdzić co konsultant
    nawyczyniał wraz ze wspaniałym "inteligentnym" systemem firmy Plej.
    Zobaczymy która taktyka zwycięży ;-)

    > Nie muszę. Nie mam takiej usługi i nigdy nie miałem.

    Nie korci Cię tego sprawdzić dzwoniąc na *500? ;-)

    Nie kupuję telefonu
    > od operatora. Zawsze mają drożej niż wolny rynek.

    Na początku mojej przygody z Plejem opłacało się brać telefon.
    Przynajmniej miało się po przeliczeniu raty ZERO procent.
    Później to faktycznie SIADŁO.
    Ale czasem ich system pozwala się wcześniej przedłużyć jak bierzesz z
    telefonem. Przy kilku numerach wcześniejsze przedłużenie może być ważne.
    Do tego przemawia do mnie tłumaczenie że 6 mies. przed zakończeniem
    Starej umowy wskakujesz już w raty na nowy telefon (stare raty
    przepadają). Skutkuje to płaceniem 18 a nie 24 rat za nowy aparat.
    A to już jest różnica w kalkulacji ceny telefonu.
    Tak wiem. Jak się ma jeden numer to przedłużają daty o kolejne 2 lata
    ale system ma wagi klienta i trzeba dokładnie policzyć co się opłaci

    "Zawsze mają drożej niż wolny rynek" nie zawsze się sprawdza.

    > Tyle, że dostałem "papiery" do poczytania, poczytałem i wyraziłem zgodę
    > :) bez wyrażenia zgody nie ma umowy. Trzeba czytać :p

    I w tych papierach miałeś napisane że polecenie zapłaty jest kasowane
    albo że numer główny do komunikacji się zmienia albo że Tidaj zostanie
    włączony a blokady usług się poprzeklikują?

    > Po tygodniu? Pojebauo? :)

    Przecież nigdzie nie wyjeżdżasz? To byłaby ogromna strata dla newsów ;-)