  • Data: 2018-11-02 10:44:24
    Temat: Re: Laptop z jakim procesorem?
    Od: "Adam" <...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pueblo" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:5bdb6e3e$0$488$65785112@news.neostrada.pl...
    > Procesory z "U" to wlutowane w płytę niskonapięciowe - teoretycznie
    > energooszczędne, ale mniej wydajne - one królują w laptopach.
    Wydaje mi się, że wydajność procesora jest najważniejsza.
    Czy z tego wynika, że powinieniem unikać procesorów z "U"?

    > Najlepiej zajrzyj na forum nhl.pl tam ludzie są na bieżąco i może coś
    > doradzą.
    Będę zaglądał.

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
    > mam wskazówkę wpisz w google
    > typ procesora i dodaj słowo "passmark". dostaniesz wynik benchmarków
    > każdego popularnego procka. jest to jakieś tam z grubsza porównanie.
    > można się zdziwić faktem, że podobne procesory, mogą miec duuuuże
    > różnice w wydajności. czasem naprawdę warto dopłacić parę stówek, bo
    > procka napewno nie wymienisz. pamięć, dysk, może grafike - ale procka nie
    Spróbowałem. To cenne źródło bardzo zaawansowanych informacji.
    Dla mnie ważna bylaby wskazówka na co szczególnie zwrócić uwagę
    przy porównywaniu procesorów. M. in. co wskazuje głównie na wydajność.

    Pozdrowienia
    Adam