  • Data: 2017-09-04 11:14:42
    Temat: Re: Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Miałem przez jakiś czas. To nie jest bardzo złe rozwiązanie, ale
    > trzymanie laptopa na strychu po jakimś czasie ujawniło dwa problemy:
    > a) zatarl się wentylator od kurzu
    > b) zatarly się zawiasy klapy od kurzu
    >
    > Małe pecety mają szanse być bez wiatraka, terminale tak mają.
    >
    > Innymi słowy miałem, chce zobaczyć alternatywy.
    zawiasy od klapy. jakiej klapy. mój pc router nie ma klapy, połowy
    obudowy, wszelkakich kart które dało się wydłubać. w miejscu gdzie jest
    gruby radiator nad procesorem, stoi przykręcony stary radiator (pentium
    costam) wielkości dużego jabłka. wentylator musiałem uruchomić w czasie
    nawyższych upałów, bo sie biedaczek przegrzewał. reszta roku - spoko
    ToMasz