  • Data: 2018-02-07 13:27:58
    Temat: Re: Mały offtop, kryptowaluty
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.02.2018 o 12:26 miumiu <a...@b...pl> pisze:

    > Haha, a forki? A nowe kryptowaluty ktore wyrastaja jak grzyby po
    > deszczu? To
    > niby nie dodruk? To tak jak by rz?d wyprodukowal kilka nowych walut
    > ktorymi
    > moznaby placic w Polsce.

    Nowa waluta to nie to samo co dodruk bieżącej waluty. Konkurencyjna waluta
    może obniżyć wartość innej waluty ale pod warunkiem, że jej dotychczasowi
    użytkownicy uznają ją za lepszą i się przerzucą. Jeśli nie to możesz
    stworzyć i tysiąc forków a one będą warte 0. W przypadku dodruku nie ma
    żadnego zabezpieczenia, automatycznie wszyscy tracą.
    Zresztą już na to odpowiedziałem: "Że jej wartość spadnie jeśli ludzie się
    od niej odwrócą? - Tak samo jak każdej innej waluty a nawet złota (jeśli
    ludzie przestaną sobie cenić złoto)."

    > Pytanie zasadnicze : Chcialbys dostwac wynagrodzenie za prace w
    > bitcoinie od
    > teraz przez 10 najblizszych lat ? I nie moglbys tej umowy zerwac bo
    > musialbys zaplacic kilka milionow PLN odszkodowania pracodawcy.... He?

    A Ty chciałbyś w złotówkach?
    Ja bym nie chciał podpisywać żadnej umowy, w której wartość wynagrodzenia
    jest nieznana.

    --
    SW3
    ----