  • Data: 2018-02-07 13:41:10
    Temat: Re: Mały offtop, kryptowaluty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup
    W dniu 07.02.2018 o 12:26 miumiu <a...@b...pl> pisze:

    >Nowa waluta to nie to samo co dodruk bieżącej waluty. Konkurencyjna
    >waluta może obniżyć wartość innej waluty ale pod warunkiem, że jej
    >dotychczasowi użytkownicy uznają ją za lepszą i się przerzucą. Jeśli
    >nie to możesz stworzyć i tysiąc forków a one będą warte 0. W
    >przypadku dodruku nie ma żadnego zabezpieczenia, automatycznie
    >wszyscy tracą.

    W przypadku udanej emisji nowej kryptowaluty tez "wszyscy inni traca".

    Przy forku to akurat chyba nie, bo czy sie myle, czy stare portfele
    zachowuja stan, wiec mozna by rzec, ze "wszyscy zyskuja" ?

    >A Ty chciałbyś w złotówkach?
    >Ja bym nie chciał podpisywać żadnej umowy, w której wartość
    >wynagrodzenia jest nieznana.

    Czyli co, umowa na tone ziemniakow, tone miesa, pol samochodu i 20m kw
    mieszkania w/g cen srednich publikowanych przez ministra ?

    Bo chyba nie w CHF ?

    J.