  • Data: 2018-06-12 16:11:49
    Temat: Re: Nie chce zapalić
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie chce zapalić - nie ma iskry. Co mogłem schrzanić, bo wcześniej palił
    > na dotyk? Aha, auto to benzyna z gazem.

    Spradź czy nie odpiąłeś kabla idącego do cewek zapłonowych
    Sprawdź czyjnik położenia wału (czy nie odpiąłeś kabla) - będzie przy
    kole zamachowym - zwykle u dołu samochodu

    brak sygnału z obu czujników da ten sam efekt.

    Jeśli to coś z grupy fiata to użyj darmowego MultiEcuScana i odczytaj
    czego sterownik nie dostaje.