  • Data: 2018-10-12 10:16:59
    Temat: Re: Ożywiony NiMh?
    Od: Pawel 'Jarod' <P...@s...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-10-11 21:30, Marek wrote:
    > Tronic tgl+1000:
    >
    > http://1.bp.blogspot.com/-_OENn4JiAjc/VWxBCGYYWeI/AA
    AAAAAAJqk/IOX2ACxQ18A/w1200-h630-p-k-no-nu/ladowarka
    _do_akumulatorkow_tronic-lidl.jpg

    Zassałem instrukcję z nadzieją, że coś tam napiszą jak działają te tryby. Oczywiście
    90% informacji to jakieś
    nietechniczne pierdoły więc jak działają te tryby pozostaje w sferze domysłów. Bardzo
    podobna mi się ten
    punkt z instrukcji: Ładowanie akumulatorów: Urządzenie postaw na równej, płaskiej i
    tępej podstawie.
    Ja za ch.. nie wiem o co chodzi z tępą podstawą... zawiesiłem się. Wygląda na to, że
    to produkt nie dla mnie.