  • Data: 2018-10-12 10:25:03
    Temat: Re: Ożywiony NiMh?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Oct 2018 10:59:12 +0200, Pawel 'Jarod'
    <P...@s...xx> wrote:
    > Ciężko mi coś powiedzieć odnośnie tej ładowarki. Ten tryb włącza
    > się sam, czy można go włączyć ręcznie? Przełącza się po 10s
    > niezależnie
    > od tego czy zostanie dasz full naładowane czy puste ogniwo?

    Sprawdziłem to teraz precyzyjnie podłączając aku rozładowany do
    1.1V. Ładowarka włączyła refresh i rozładowała aku do ~0.9V. Trwało
    to jakieś 5 minut więc to moje 10 sekund opisywane wcześniej było
    trochę na wyrost być może wtedy aku był bardziej rozładowany. Po
    rozładowaniu ładowarka włączyła tryb precharge.

    --
    Marek