eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaPE wziął się za tandetę › Re: PE wziął się za tandetę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <9...@g...com>
    <595cd7a1$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <595cf131$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <595cf131$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: PE wziął się za tandetę
    Date: Wed, 5 Jul 2017 17:01:40 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 32
    Message-ID: <595cff5a$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.112.4
    X-Trace: 1499266906 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5164 83.30.112.4:53422
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 867247497
    X-Received-Bytes: 2521
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:39017
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-07-05 o 14:33, Konrad Anikiel pisze:
    >> Ja bym tu widział szczegółowe przepisy. Na przykład jakich narzędzi
    >> trzeba użyć żeby wymienić spaloną lampkę. Albo jakie elementy
    >> obowiązkowo muszą być katalogowymi częściami zamiennymi: nie cała
    >> płyta główna, tylko pojedynczy LED, pojedynczy sensor albo
    >> pojedyncze gniazdko microusb.

    >Miałem drukarkę, w której odłamał się wspornik tuż po upływie
    >gwarancji.
    >Wymontowałem i poszedłem do serwisu by dokupić, ale nie chcieli
    >sprzedać bez usługi, która czyniła naprawę nieopłacalną bo kosztowną.

    Tu jeszcze moga dojsc polskie przepisy organizacyjne/podatkowe.
    Jestesmy serwis i nie mamy zezwolenia na handel.

    Mnie pekla folia fusera w laserowce, gdzies po 2.5 roku uzywania.
    Ale nie wiem czy moge miec pretensje, bo producent promocyjnie dal na
    drukarke 3 lata gwarancji i naprawil za darmo.
    Wiec jesli to swiadome postarzanie bylo, to chyba zapomnial dzial
    marketingu poinformowac :)

    >Naprawiłem z konieczności drutem i klejem, ale mimo to urywało się
    >jeszcze parę razy.

    Popularyzuja sie drukarki 3D, i to moze byc konkurencja.

    J.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: