  • Data: 2018-06-21 22:20:41
    Temat: Re: PII 350MHz i chipset 810
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/06/2018 11:15, zhbick wrote:

    > Faktycznie tak było, chociaż SIS był chyba jeszcze gorszy pod względem
    > wydajności. Kląłem na czym świat stoi gdy zmieniłem P3 800EB na
    > AthlonaXP 2000+ z płytą na KT400 :) Wydajność czasem lepsza, czasem
    > gorsza, ale generalnie w grach nie było różnicy. A kasy poszło sporo...

    Bo do gier to się przeważnie zmienia kartę graficzną nie płytę główną. ;D
    W tamtym okresie przez wiele lat miałem GF2Ti i dawał radę. Większość
    popularnych wtedy konfiguracji, nawet jeśli oparte były o dobrą płytę
    główną, to wydajność w grach "ubijana" była jakąś kartą graficzną na
    MX-ie (GF2 i GF4). Przez kilka lat najpopularniejszy zestaw jaki się
    sprzedawał zbudowany był z K7S5A i GF2MX400 - taka to była wydajność w
    grach. ;D
    --