  • Data: 2018-10-03 12:24:35
    Temat: Re: Pendrive vs HDD zewnętrzny
    Od: knrdz <x...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    > Trybun pisze, że komputer (leciwy) ma tylko USB2.
    > Natomiast o dysku nie pisze, czy ma USB3, czy USB2.
    >
    > Zatem Twe 'choć pewnie' chyba bierzesz ze szklanej kuli, której mi brak.

    Bo to nie ma znaczenia. Na szybkość dysku nie narzeka, to pendrajwy
    działają mu kilkukrotnie wolniej niż dysk.

    > Poza USB1, USB2 i USB3 są inne ,,stany'' pośrednie.

    Fascynujące, jakież to są te "stany pośrednie"? Windows nie musi nikomu
    przypominać że jego urządzenie podpięte do portu USB 2.0 nie działa w
    trybie Hi-Speed, bo alternatywą jest boleśnie odczuwalny tryb 40 razy
    wolniejszy, czyli właśnie "Full Speed" USB 1.0. Nie trzeba też przesyłać
    4,5GB żeby zauważyć taką różnicę prędkości.

    > Nie tylko dyski łapią czasami jakieś wolne połączenie -- penflaszki także.
    > Czasami WinZgroźny ostrzega o niewykorzystaniu potencjału ;) szybkościowego,
    > czasami nie... Bywa, że pod jednym USB (zwłaszcza w netbooku) coś chadza
    > zwykle szybko, podczas gdy pod sąsiednim -- wolno; lecz dziś to gniazdo
    > jest chętniejsze do większej szybkości, zaś innym razem -- inne...

    To "jakieś wolne połączenie", o którym komunikuje Windows, to właśnie
    tryb 1.0.