  • Data: 2012-09-09 23:28:34
    Temat: Re: Polerowanie plastikowych reflektorów
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-09 23:09, szufla pisze:
    > Obecnie od kilku co najmniej lat wszystkie plastikowe reflektory sa
    > odporne na UV i nie powinny zolkniec.
    A wiesz dla czego są odporne?
    > Jesli taki lakier ma zabezbieczac przed zarysowaniem (w co watpie)
    Dla czego wątpisz?
    > a mam
    > na to bulic to po 3 latach jesli auto dotrwa, wole sam sobie spolerowac.
    > To kwestia 20min.
    Wszystko wymaga kalkulacji.

    Dla jednego opłaci sie nic nie robić, dla innego wypieprzyć reflektory i
    kupić inne na szrocie, dla jeszcze innego odpitolić polerkę lepsza lub
    gorszą, a dla jeszcze jeszcze innego skorzystać z profesjonalnej usługi
    regeneracji i nie tylko szkła.

    Moje lampy Hella używane w idealnym stanie kosztują około 1300zł. Opłaca
    się według Ciebie zregenerować je profesjonalnie za 300 zł?
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/