  • Data: 2012-09-10 19:28:21
    Temat: Re: Polerowanie plastikowych reflektorów
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-10 18:13, Krzysztof 45 pisze:

    > Mowa taka do czego według mnie nadaje się depo.

    No podstawie jednostkowego przykładu jakiegoś kolesia.

    > Bo renoma sklepu w którym nabyłem wskazuje na to.

    LOL - a co ma do tego renoma sklepu? Jak sklep jest renomowany to uzna
    reklamację i w przypadku problemów z ciągiem dalszym u dostawcy
    zwyczajnie wymówi umowę itd.

    > Koleś przerabiał temat swoich zrytych pękniętych lamp ksenonowych i w
    > konsekwencji przerabiania tematu nabył depo. Widziałem i on też się
    > przekonał jakie to ścierwo jak zaświecił.

    Reklamował? Z tego co piszesz to nie wynika, a renomowany sklep to
    mógł być najtańszy reflektor nie wiadomo skąd (miało być najtaniej
    jak wcześniej pisałeś).

    > Po jakimś czasie kupił używki
    > Hella, dał do regeneracji odbłyśnik oraz szkło i w końcu zobaczył jak
    > poprawnie świeci ksenon. Depo zostawił pod śmietnikiem.

    Coś mi to śmierdzi opowieściami z mchu i paproci - jakiś koleś miał
    zryte ksenony, niby kupił DEPO ale nie reklamował, kupił później
    używane Helle i po regeneracji było dobrze.

    > Tyle w temacie.

    Ano tyle - masz jakieś mętne doświadczenia z jednostkowego kontaktu
    z DEPO za pośrednictwem "kolesia" i medialnie generalizujesz sobie,
    jakie to DEPO jest do d**** :>