  • Data: 2012-09-10 16:17:20
    Temat: Re: Polerowanie plastikowych reflektorów
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-10 09:23, Artur Maśląg pisze:
    > DEPO robi całkiem dobre zamienniki (zresztą produkuje lampy dla
    > różnych firm),

    Tak robi dobre zamienniki. Jak miałem laaata temu Kadetta to kierunek
    sobie kupiłem Depo. Był zajebisty.
    Kup coś ich firmy pod ksenon to się przekonasz co to za dobry zamiennik
    Uchwyty z gównianego sztywnego pękającego plastiku, a optyka zwalona
    jest na etapie produkcji i reklamacja nie rozwiąże problemu ścierwa.

    > chyba że masz na myśli podróbę DEPO.

    A o tym to nie słyszałem. Ale u nas to wszystko możliwe. Ale mówię o
    oryginałach Depo.

    Dwa lata temu koleś przerabiał temat lamp pod ksenon i skusił sie na
    tanie depo. Jednym słowem masakra. Lepiej kupić używki ale oryginalne
    nawet zużyte i dać do zregenerowania, niż pakować się gówno.
    Ale każdy robi jak uważa i nikogo do niczego nie namawiam. Jedni
    dopieszczają światło z lamp do perfekcji bo chcą mieć dzień w nocy a
    innym to powiewa i nawet wydatek na depo będzie przesadą.
    Znam człowieka który zrezygnował z ksenonów i założył zwykłe, bo
    twierdzi że w nocy nie jeździ i za żarówki/palniki 200-400zł nie będzie
    płacił. Założył najtańsze H4 i jest szczęśliwy.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/