  • Data: 2012-09-10 20:33:22
    Temat: Re: Polerowanie plastikowych reflektorów
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-10 19:28, Artur Maśląg pisze:
    > Ano tyle - masz jakieś mętne doświadczenia z jednostkowego kontaktu
    > z DEPO za pośrednictwem "kolesia" i medialnie generalizujesz sobie,
    > jakie to DEPO jest do d**** :>

    Ty oczywiście masz doświadczenie, sam takowe użytkujesz i wszystkim
    polecasz lampy ksenonowe depo. Chyba jesteś jedyny LOL
    Ja ich za darmo bym do auta nie wstawił, wiedząc nawet o tym że na drugi
    dzień auto zmieni właściciela. Te lampy bardziej wyglądają niż świecą.

    Może Ty byś się pałował dwa trzy tygodnie i reklamował. Może i ja też.
    Ale udowodnij że optyka jest do dupy i świecą jak stuningowane wsteczne.
    Z resztą opcja reklamacji odpadła razem z jednym uchwytem przy montażu
    to raz, a dwa że koleś już taki jest. Śmietnik i szuka innych by w
    jeden-dwa dni zamknąć temat.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/