eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
    segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Date: Fri, 11 May 2018 04:45:48 +0200
    Organization: Stowarzyszenie Przeżuwaczy Szmat
    Lines: 72
    Message-ID: <pd304q$fg7$1@node1.news.atman.pl>
    References: <pd1c55$quo$1@node1.news.atman.pl>
    <5af4525d$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
    <pd2c7v$rut$1@node1.news.atman.pl>
    <1txrjw7slpm7y$.j30j2qwqlzuu.dlg@40tude.net>
    Reply-To: "HF5BS" <h...@...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-64-18-182.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1526006748 15879 89.64.18.182 (11 May 2018 02:45:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 May 2018 02:45:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7451
    X-Antivirus: Avast (VPS 180510-4, 2018-05-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241151
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1txrjw7slpm7y$.j30j2qwqlzuu.dlg@40tude.net...
    >> Jak zajdą za skórę, to i tak się napisze. Choć ja jednak woję załatwiać
    >> takie rzeczy polubownie. Czasem może delikatnie "huknąć", ale polubownie.
    >> Bo
    >> nie interesuje mnie ukaranie, tylko rozwiązanie problemu. Ale jak ktoś
    >> nie
    >> wykaże cienia zainteresowania rozwiazaniem problemu, to gotów jestem
    >> uderzyć.
    >
    > Polubownie to przez UKE :-)

    Przez UKE, to ja nie wiem... ale może, lepiej się chyba dogadać, najlepiej
    bez konieczności czyjegoś pośrednictwa. Ale jak mus, to mus...

    >
    > Na infolinie nie hukniesz, bo jak widzisz automatyczna.
    > Jak sie przebijesz do czlowieka, to on przeciez nic nie moze - nie on
    > ustala jak dziala infolinia.

    No, to wiadomo, że nie będę konsultanta walił, chyba, że to jakaś pinda
    (n=z) będzie. Ale jak grzeczny, to spoko. Oznajmię tylko, że spadam.

    > Do prezesa cie nie dopuszcza, a jak sie nawet przebijesz, to jeszcze
    > pochwali odpowiedzialnego za oszczednosci :-)
    > Mysialbys to jakiegos dyrektora od marketingu, albo rzecznika
    > prasowego.
    >
    > Albo nagraj jak opierdalasz, pusc na YT, rozpowszechnij ... to moze
    > sie poczuja do naprawienia :-)

    Zrobi się negatywny marketing szeptany.

    >
    >
    >> Pewien sklep, dość drogie ikatesy przy placu Wilsona, ale, jest
    >> Pepsi 2l, cena przy towarze 6.10, ale ją zaakceptowałem, choć uznałem za
    >> bardzo wysoką (to były jeszcze czasy, gdy zdarzało się wnormalnym sklepie
    >> kupić za poniżej 5 złotych), ale mi się pić chciało i zdecydowałem się na
    >> zakup. Podchodzę do kasy, a kasa 6.20 się należy. Ożeszwykurwy,
    >> odmówiłem,
    >> oddałem towar, metka z 6.10 nadal była. Gdyby chociaż było "Przepraszamy,
    >> ale nie możemy sprzedać tego za 6.10, nasza pomyłka", to bym te 10 groszy
    >> dołożył i kupił. A tak, skoro postawili się okoniem, to poleciał sążnisty
    >> mail do WIIH (następca PIH), dostałem odpowiedź, ze wprawdzie błędu w
    >> systemie kasowym dotyczącym Pepsi nie znaleźli, ale się okazało, że w
    >> kilku
    >> miejscach nie było cenówek i trochę się tam mandatnęło.
    >
    >
    > No i sam widzisz - przez urzad. Omandatuja i bedzie lepiej.

    Czy było lepiej, to nawet nie wiem, trochę lat zeszło, a mnie się na razie
    nie chce specjalnie jechać, by sprawdzić. Może, jak będzie bilet miesieczny?
    Bo już nawet rodziny nie mam w okolicy, wszyscy na cmentarzu...

    >
    > Swoja droga musze ich napuscic na jedna biedronke - oj, beda tam mieli
    > uzywanie :-)

    Ja już parę razy odpuszczałem, jeśli przewina niewielka, a nie byłem pewien,
    czy tam, gdzie drwa porąbią, nie poleci za dużo wiórów. Bo tak mnie wkurzył
    tylko jeden sklep.
    Bo nie zależy mi na ukaraniu, a na pozbyciu się problemu i to w cywilizowany
    sposób... Jeśli inspekcja poprzestała by skutecznie na pouczeniu, to mi
    wystarczy. Ale jak będzie trzeba, to wymyślę, jak użądlić.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: