  • Data: 2019-09-04 18:07:05
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04.09.2019 14:02, cezar wrote:

    > poszukaj schematów układów "TURBO" do Atari,

    Ok, dzięki. Spróbuję doczytać. Myślałem też o zastosowaniu fabrycznego
    mikrofonu z C64 albo malego Atari. Bo z tego co pamiętam ( w
    przeciwieństwie np. do Spectrum) te magnetofony były wyposażone w
    analogową część elektroniki, a na złączu były wyprowadzone już analogowe
    sygnały.

    > BTW - czy to jest to cudo?  https://youtu.be/z7kQphY7aYQ?t=649

    Tak i nie. To jest projekt poboczny. Najpierw zacząłem składać komputer
    ośmiobitowy, a pracując nad nim doszedłem do wniosku, że można by na tym
    zrobić coś w rodzaju współczesnego mikrokontrolera. Powstała więc
    zmodyfikowana wersja płytki procesorowej, z nieco innym układem pamięci
    (więcej pamięci programu niż RAM-u), pamięcią EEPROM do przechowywania
    konfiguracji oraz procesorem w wersji CMOS. Dorobiłem też do tego moduł
    z przyciskami i wyświetlaczem hd44780.
    Teraz wróciłem do projektu komputera i projektuję wspomnianą płytkę I/O.

    BTW nie sądziłem, że to nagranie będzie miało taki zasięg, że do mnie
    wróci. ;)