    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
    Subject: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    <qldekg$m6b$1@dont-email.me> <9453953131$20190912151603@squadack.com>
    <5d7a4700$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <2907195122$20190912153553@squadack.com> <qldjo7$jhq$1@dont-email.me>
    <1341686892$20190912213546@squadack.com> <qle7ef$ace$1@dont-email.me>
    <3203287572$20190912215711@squadack.com> <qle839$dh6$2@dont-email.me>
    <3055265787$20190912220730@squadack.com> <qlf859$rhc$1@dont-email.me>
    <6852416504$20190913131632@squadack.com> <qlgbjj$o3e$1@dont-email.me>
    <5d7bb338$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <qlgcdi$rve$1@dont-email.me>
    <s...@f...debian.org.pl>
    <8...@t...no1>
    <s...@f...debian.org.pl>
    <1so4d6afpkvp0.1wipwwk0woorv$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...debian.org.pl>
    <o4oudssw5cof$.1i9ikx4lglk73$.dlg@40tude.net>
    Date: 13 Sep 2019 22:48:48 GMT

    Jest Sat, 14 Sep 2019 00:25:37 +0200, J.F. pisze:
    > Ale przeciez tez z "jedynie slusznym" rodowodem :-)
    > A teraz chyba nawet rozwiniecie skrotu nie przeszkadza :-)

    Ale jakie to ma znaczenie? Nie używam Emacsa, używam Vima. Bo lubię
    i jest wszędzie.

    > no wiesz, pod wzgledem mozliwosci programowania nieporownywalne, ale
    > jak podziwialem znajomego jak on sprawnie wpisuje te komendy na cala
    > szerokosc linii ... to bylo porownywalne, tylko in minus :-)
    > W dodatku to jeszcze nie byl bash, tylko csh, bez line editing, wiec
    > on to naprawde wpisywal ...

    Jak się nie chciało tych długich linijek wpisywać, to przecież można
    było napisać skrypt. Możliwości są, można z nich korzystać. Gorzej, jak
    możliwości nie ma.

    > Tylko coraz wiecej mechanizmow wprowadza. Najdluzsza droga od unixa do
    > unixa ...
    > Tzn co ?
    > Sa jakies statystyki ile osob na codzien linuxa uzywa, a ile Windows ?

    W tym mega wątku jest problem z określeniem o jakich ramach czasowych
    mówimy. Współcześnie? Cóż się teraz liczy?
    https://thecloudmarket.com/stats
    https://www.zdnet.com/article/linux-now-dominates-az
    ure/

    Ale to wątek retro. Więc nie piszmy o współczesności.

    k.