    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Saga o niebieskim laserze
    Date: Tue, 29 Jul 2014 13:24:03 +0200

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
> [...]
    -laserze/

    >Nie czytalem calosci. Niebieski laser mial swoje 5 minut w napedach
    >optycznych ktore to wlasnie koncza swoj byt, wszystko idzie w pamieci
    >polprzewodnikowe. Producenci zapowiedzieli >zwiniecie tego biznesu,
    >takie prognozy - co poradzisz.

    No, wydaje mi sie ze jeszcze pare lat beda to robic.

    >Laser niebieski wszedl w inne dziedziny, ale juz masowki z tego nie
    >bedzie.
    Ale to akurat dobrze rokuje, bo my pasujemy do dziedzin specjalnych.
    Zreszta pod koniec sagi autor wspomina o paru zastosowaniach nad
    ktorymi TopGaN aktualnie pracuje.

    >Wiec, PL jest taka czarna dziura na mapie europy jesli chodzi o
    >produkcje polprzewodnikow, co poradzisz.

    A w Europie jeszcze sie robi polprzewodniki ?

    >Rozumiesz Panie, tyle przepisow, tyle regulacji, ze piardnac strach,
    >wzedzie Pan da, Pan da.
    > Jak PISiory zaczeli walczyc z korupcja to sie zaczelo dziac:)

    Przeczytaj calosc - akurat na to nie narzekal.
    To jest Miś realizowany w oparciu o siec panstwowych instytucji, kazdy
    ma z tego legalny dochod itp ..
    Co prawda budynek im zabrali na muzeum Powstania Warszawskiego, ale
    narzekania byly na inne rzeczy - rzad nie wie komu dac a komu nie, jak
    daje wszystkim to za malo, to nawet na waciki nie wystarcza, wynikow
    sie domaga a pieniedzy jeszcze nie przelal itp..

    J.