    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Szukam: ustroj pomiarowy 4-20 mA, 270 stopni
    Date: Sat, 6 Feb 2016 11:46:51 +0100

    news:slrnnb9o19.6kl.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Kilka dni temu usłyszałem w radiu, że wrocławskie MPK będzie teraz
    > sprzedawać stare tramwaje. Można sobie kupić jeden i wymontować ten
    > prędkościomierz.

    No, pewnie tak, bo sam szukałem w necie takich mierników i posucha, albo
    jakieś dziwactwa. A ja tylko chcę sobie amperomierz i woltomierz do
    zasilacza... To już idę szukać tramwaju, nie dojedzie cały do pętli... :)
    Albo jakiś "kredens", taksiarz wyda mi resztę obrotomierzem :)

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.