  • Data: 2018-05-21 10:07:55
    Temat: Re: Tesla kolejny wypadek
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam w rodzinie strażaka. Odpytałem go z tematu gaszenia samochodów
    > elektrycznych. No więc ich się nie gasi - zabezpiecza się tylko miejsce
    > pożaru, żeby się nie rozprzestrzeniał i czeka, aż się sam wypali.

    Gdzieś w sieci był artykuł o Tesli do której strażacy nawet nie
    podchodzili gdyż ogniwa fruwały w powietrzu.

    > Pożary elektryków sprawią, że prawdopodobnie świat od nich odejdzie na
    > rzecz ogniw wodorowych.

    Osobiście uważam, że ludzie mogą nie czuć "mięty" do wodoru.

    Pojawiają się też nowe technologie.

    http://tnij.at/273287

    Tylko z tym ładowaniem w kilkanaście sekund to chyba, żadne państwo by
    nie wydoliło energetycznie.
    Optymalnie byłoby zachować podobny model tankowania jak teraz.
    Podjazd elektrykiem, wymiana elektrolitu i wio dalej.