    Subject: Re: WiFi calling
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <M...@j...ru>
    Date: Thu, 19 Sep 2019 14:03:45 +0200

    W dniu 18.09.2019 o 21:24, Marcin pisze:
    > Witam

    > Polecam na poczatek poszukac na https://forum.android.com.pl
    > Sam nie probowalem bo dla mnie priorytetem jest obsluga 2 kart SIM a
    > nie VoWIFi/VoLTE.

    Na miarę możliwości przeryłem internet i takiego dedykowanego dla Play
    nie znalazłem. Pod tym adresem też (chyba) go nie ma.

    > Nie mam iPhone i nigdy nie mialem wiec nie wiem. A o jakie funkcje
    > telefonu chodzi i czy masz na mysli piszac komputer Maca czy zwyklego
    > PC z Windows albo nawet Linuxem?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    No, takie że znajoma otwiera pudełko z tym świeżo kupionym cudem, a tam
    pierwszy komunikat - "połącz się z iTunes" i zero możliwości
    jakiegokolwiek ruchu gdy się nie połączysz. iTunes to program Apple`a
    ale dostępny również pod W$.  Możliwe że to już tylko historia i Apple
    już nie praktykuje takich zagrań, ale przecie jak już bym kupował
    telefon tej firmy to taki co najmniej trzy generacje wstecz.