  • Data: 2017-10-03 17:17:58
    Temat: Re: Woda, przelew i podciśnienie - robi się lejek i hałasuje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Na początku nie było w ogóle kolanka, wlot był poziomo. Świszczało.
    >Potem
    >obróciłem kolanko w dół - zasysało powietrze i też świszczało (ale
    >nie mam
    >nagrania). Obróciłem w górę, ale nie pomogło, więc napisałem na grupę
    >:)

    Kolanko bylo jak na filmie ? po obrocie wlot powinien byc znacznie
    nizej ..
    jak pisalem obok - spodziewam sie wtedy pracy skokowej.
    Chyba, ze waz ma duzy przeplyw i pracowalo na granicy zanurzenia -
    zasysajac powietrze.

    >Tzn. od wypływu w dół do akwarium? Tak jest na nagraniu.

    A to ja slepy jestem i nie zauwazylem :-)

    >Zawsze można przydławić zaworem :) Zależy mi na tym, żeby przepływ
    >był jak
    >największy. Kupiłem pompkę Aquael Circulator 1500, która podnosi do
    >160 cm
    >(tu mam jakieś 120 cm), ale u mnie jest jeszcze trochę "obciążeń"
    >(zawór

    a pompa nie halasuje ?

    >Zawór jednokierunkowy założyłem, bo pompka do działania musi być
    >zalana.

    Chyba o tyle rozsadnie, ze jakby to wszystko z gory splynelo na dol,
    to bedzie powodz w pokoju :-)

    J.