  • Data: 2017-10-13 09:55:36
    Temat: Re: Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 12 Oct 2017 21:19:49 +0200, JaNus

    > Ktoś-coś?

    DP jest mądro-głupi (a właściwie to sterowanie), znaczy jak nie dostaje
    sygnału zwrotnego z urządzenia (a w tym wypadku, z powodu przejściówki nie
    dostanie) to się nie aktywuje. Przerabiałem podobną walkę -- znaczy bez
    przejściówki, ale nie chciałem aby po fizycznym wyłączeniu monitora ten
    znikał z systemu -- mam 3 monitory i jak mi jeden, ten na DP, znikał, to
    wszystko się pi*liło na pulpitach, szczególnie jeśli monitor z DP był
    ekranem głównym. Rezulat jest taki, że łącze DP stoi bezczynnie, a jeden
    monitor pomocniczy obsługuję z HDMI na płycie głównej, pozostałe dwa z DVI
    i HDMI.

    Jest jedno rozwiazanie inwazyjne, trzeba jakieś piny we wtyczne fizycznie
    "zapiąć", chyba 17 i 19 (?). Nie pamiętam, musisz poszukać w internetach,
    bo z pewnością to widziałem jak szukałem rozwiązania swojego problemu. Ale
    się nie zdecydowałem na taką "rzeźbę".

    --
    Pozdor
    Myjk