    Subject: Re: gioś
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: MKi <e...@t...op.pl>
    Date: Mon, 4 Dec 2017 09:21:28 +0100

    -- Wiadomość oryginalna (wysłana 02.12.2017 17:03) --
    > Witam
    > Pewnie wielu z Was ma wpis do gioś, chcę zapytać z którą organizacją
    > odzysku warto podpisać umowę ? każda ma pewnie plusy i minusy, jakie są
    > wasze doświadczenia ?

    Organizacji odzysku dużo nie ma, łatwo przeprowadzić analizę rynku.

    Moje doświadczenia sprzed 2 lat, gdy zmieniałem OO:

    Płaci się za kilogram, ale chyba wszyscy mają pewne minimum roczne,
    co dla małej firmy może być zabójcze (minima rzędu kilku tys. zł).
    Jeśli masz małą firmę (w sensie mało kg na sprawozdaniach) to szukaj
    po tych minimach właśnie.
    Inny kwiatek to termin wypowiedzenia umowy - kiedyś miałem, że umowa
    wypowiadana ze skutkiem na koniec roku, z 6-miesięcznym(!) terminem
    wypowiedzenia. Czyli wypowiedzieć trzeba było do końca czerwca.

    Ja mam obecnie umowę z TOM, jestem zadowolony, merytorycznie
    kompetentni i potrafią wyjaśniać problemy laikom, sami przypominają
    o obowiązkowych sprawozdaniach, długie terminy płatności.

    Pozdrowienia,
    MKi