    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)
    Date: Sat, 20 Dec 2014 22:21:30 +0100

    W dniu 20.12.2014 o 20:54, XL pisze:

    > Odkupić? - dla Ciebie ten sprzęt nie jest wart używania go, a chcesz za

    Nie tyle nie jest wart ile nie jestem w stanie go używać bo nie wiem, co
    w nim konkretnie padło.

    > niego jakieś pieniądze? szukasz hobbysty, który zbiera stare lodówki czy
    > co?

    Szukam kogoś, kto się na tym zna i być może potrafi przywrócić ją do
    pełnej sprawności za niską (dla niego) cenę. Sam tak np. robiłem z pewną
    starą serią palmtopów, które ja potrafiłem naprawić, a mało komu innemu
    się chciało robić taką dłubaninę.

    > Zawieź do utylizacji - ale tam zapłacisz sam. Jednak jest ktoś, kto chętnie

    Na złom mogę sam wywieźć. Nie chodzi mi o pozbycie się tylko o to, że
    może komuś jeszcze się przyda.

    Ty może jesteś tak przeżarta bezmyślnym konsumpcjonizmem, że lubisz
    wyrzucać tylko po to żeby mieć pretekst do kupowania nowych rzeczy. Ja
    natomiast cenię sobie środowisko naturalne i jeśli można coś naprawić to
    fajnie by było, jakby ktoś na tym skorzystał.

    A jak nie to sam sobie zostawię na wypadek awarii tej nowej - póki co
    stara działa tylko hurgocze i daje za niską temperaturę.

    Jeśli nie potrafisz napisać czegoś na temat lub chociażby z sensem to
    lepiej milcz.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić