eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriarozszerzalnosc cieplna › Re: rozszerzalnosc cieplna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
    .xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!85.12.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.
    xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwi
    nds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: rozszerzalnosc cieplna
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <5d81ff1b$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d8251ea$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5d827596$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Thu, 19 Sep 2019 12:07:56 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <5d83537d$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.154.11
    X-Trace: 1568887678 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 508 83.31.154.11:32151
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1999
    X-Received-Body-CRC: 527878833
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:43181
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-09-19 o 10:56, Konrad Anikiel pisze:

    >
    > Co się według Ciebie wydarzy z szyną w której naprężenie ściskające przekroczy 800
    MPa?
    >

    Wątpię czy temperatura szyny ma szansę wzrosnąć aż o 400 stopni.

    Szyny są narażona na rozmaite działania niszczące.
    Swego czasu miałem studenckie praktyki wakacyjne przy wymianie szyn i
    podkładów.
    Szyny, zwłaszcza te na zakrętach, ulegają z czasem ścieraniu, a nawet
    zmęczeniowemu wykruszaniu.
    Wtedy są wymieniane na nowe, a te stare ewentualnie przenoszone na bocznice.

    Każdy odcinek torów był wtedy okresowo sprawdzany.
    Dokręcano poluzowane śruby mocujące szyny do podkładów i podbijano
    tłuczniem tory, by trzymały się podłoża i nie wisiały luźno w powietrzu.


    WM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: