  • 41. Data: 2017-09-13 19:43:57
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.09.2017 o 09:10, J.F. pisze:

    > Znaczy sie powinien na poczatku kadencji wszystkich wywalic i
    > zatrudnic na nowo tylko tych, do ktorych ma zaufanie :-)

    Co to za gadanie, że przełożony ma niby odpowiadać tylko za tych, co ich
    osobiście zatrudnił? Zresztą przecież wymienił.

    Shrek

  • 42. Data: 2017-09-13 19:55:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.09.2017 o 08:42, J.F. pisze:

    > 18 tys takich bylo. Tzn 18 tys zlapano, a ile bylo ?
    >
    > I oni beda teraz mieli dwa razy wiecej.

    Sorry - twoje myślenie przypomina "postawmy ograniczenie do 30 to będą
    jeździli 60, bo jak będzie 50 to będą jeździć 90". Albo "ponieważ
    rowerzyści nie używają wymaganego przepisami oświetlenia, to nakażmy im
    jeździć w kamizelkach - będa jeździli bez wymaganego przepisami
    oświetlenia i kamizelek";)

    > Albo im tak najlatwiej, bo taki rejestr maja - skazanych czy spraw
    > wytoczonych.

    Ale ten raport nie jest dla nich. Jakoś przyczyny wypadków potrafią
    słowami opisać, nie paragrafami. A tu co - zapomnieli? Nie to jest po
    prostu manipulacja - na początku "pijany kierowca", a żeby się
    zorientować, że połowa tych "pijanych kierowców" jest z dupy wzięta,
    trzeba wertować dwie inne ustawy. Na pewno przypadek;)

    > Ale pijany pasazer na motocyklu to juz wydaje mi sie pewnym problemem.

    No wydaje się. I to jest kurwa powód, żeby manipulować "wypadek z
    udziałem nietrzeźwiego uczestnika ruchu" jak w taksówce będzie pijany
    pax, albo ktoś prawidłowo przechodzącego na zielonym imprezowicza zdejmie?

    > Pijani mlodziency w aucie trzezwego mlodego kierowcy tez

    ???? A to czemu?

    > No ale jak kontroli nie bedzie, to sie przestaniesz bac :-)

    I bardzo dobrze bo nic złego nie robię. Mam się nie bać normalnego
    życia, w normalnym państwie. Na tym to polega.

    > Ale kiedys sie umowisz na grila czy w knajpie i pojedziesz po dwoch
    > piwach. Co tez jeszcze nie jest jakies szczegolnie niebezpieczne.
    > Wiec czasem pojedziesz po trzech :-)

    Równie dobrze moge po trzech pojechać teraz.

    > Mnie chodzi tylko o to, ze wsrod kierowcow samochodow wiekszosz
    > zlapanych miala jednak ponad pol promila, a nie "za Odra byliby
    > trzezwi".

    Powtórzę - połowa "pijanych kierowców" za Odrą byłay trzeźwa. Do
    niedawna było to 2/3, ale rowerzyści stali się passe. To pokazuje, że w
    całej tej sprawie chodzi o dmuchanie statystyk a nie bezpieczeństwo.
    Dlatego jestem przeciwny łapaniu bogu ducha winnych rowerzystów czy
    jednobrowarowych kierowców.

    Shrek

    Shrek

  • 43. Data: 2017-09-13 20:00:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-13 o 17:09, J.F. pisze:
    >Figa prawda. Zależy jak będzie się zachowywał.

    >Czyli lepiej niewyszkolonego wojska na policyjne patrole nie ciągnąć.

    Nie, lepiej we dwoch liczniejszej grupy agresywnych chuliganow nie
    zaczepiac.
    Od tego jest radio, zeby mogla pomoc nadjechac.

    A jak nadjedzie ... to i OT moga byc :-)

    A tak poza tym ... nie przesadzasz z poziomem wyszkolenia "zwyklego
    kraweznika" ?
    Bo starsi to juz maja wazniejsze zadania niz sie pchac na patrole :-)

    >Zbiją nie tego co potrzeba, sprawa trafi do sądu i winny będzie poza
    >tym co pobił ten co dopuścił nieprzeszkolonego do patrolu.

    Macierewicz ? :-)

    >Widzę do wyższej szkoły policyjnej pod patronatem takiego jednego
    >co na kolei rabował gotówkę, ale ja wiem gdzie szukać a ty patrzysz
    >tam gdzie szukają na krawężników. :-)

    No to patrzymy tu
    https://www.wspol.edu.pl/g/absolwent

    tam jest taki dyskretny link
    https://www.wspol.edu.pl/g/dobor-do-policji

    ktory nas przykladowo kieruje tu
    http://warminsko-mazurska.policja.gov.pl/ol/praca-w-
    policji/rekrutacja-do-sluzby-w/dobor-do-policji/491,
    Dobor-do-Policji.html

    i kolko sie zamyka.

    Wiec gdzie sie zglosic, jesli chcę zostac oficerem ?

    Tamze masz ustawe, a w niej ciekawe zapisy:

    Na pierwszy stopień policyjny w korpusie oficerów młodszych Policji
    może być
    mianowany policjant, który spełnia warunki określone w art. 25 ust. 1,
    ukończył studia
    w Wyższej Szkole Policji lub szkolenie zawodowe dla absolwentów szkół
    wyższych,
    został mianowany lub powołany na stanowisko, dla którego został
    określony
    stopień w korpusie oficerów Policji, i złożył egzamin oficerski.

    Na pierwszy stopień policyjny w korpusie aspirantów Policji może być
    mianowany
    podoficer Policji, który spełnia [...]

    Na pierwszy stopień policyjny w korpusie podoficerów Policji może być
    mianowany
    policjant, który spełnia warunki określone w art. 25 ust. 1 lub 2,
    ukończył
    szkolenie zawodowe [...]

    wychodzi na to, ze najpierw trzeba byc policjantem :-)

    Art. 52.
    1. Mianowanie na kolejny wyższy stopień następuje stosownie do
    zajmowanego
    stanowiska służbowego oraz w zależności od opinii służbowej. Nadanie
    tego
    stopnia nie może jednak nastąpić wcześniej niż po przesłużeniu w
    dotychczasowym
    stopniu:
    - posterunkowego - 1 roku,
    - starszego posterunkowego - 1 roku,
    - sierżanta - 2 lat,
    itd.

    Jak tak sobie sumuje, to faktycznie kraweznik nigdy komendatem nie
    zostanie.

    Czyli trzeba zostac oficerem, ale w tym celu trzeba byc najpierw
    policjantem :-)

    A potem jakos zgrabnie przeskoczyc do korpusu oficerow.

    >Porozmawiaj z jakimś policjantem.

    Jak jednak nagra, to zegnaj ciepla posadko, witaj prokuratorze.
    Moze lepiej sie nie narazac.

    Temu np bycie komendantem nie pomoglo
    http://m.se.pl/wiadomosci/polska/warszawa/pijacki-ra
    jd-komendanta-karczewa_314973.html
    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/komendant-wylec
    ial-z-pracy-czy-komendant-zlamal-prawo/sfh9f0l

    >To nie jest norma dzienna a miesięczna. I przełożonego nie bardzo
    >interesuje kogo i gdzie musiał zawieźć. Stąd taka przesadzona reakcja
    >policjantów na odmowę dmuchnięcia. Muszą pokazać reszcie że to
    >oni tu rządzą bo wszyscy zaczną odmawiać dmuchania.

    No coz, czy tak bardo pokazali ... jednemu owszem.
    Przy czym, poza tymi kajdankami, to raczej zgodne z procedura.

    >Przełożeni z wojewódzkiej.

    A inni komendanci jak sobie radzili ?

    >Upomnienie to dostałem ze dwadzieścia lat temu. Teraz piszą mandaty.

    Ale PJ nie zabieraja, wiec jak to z ta norma ?

    >A że to wtórni analfabeci to nie potrafią nawet poprawnie druczka
    >wypełnić.

    I mowisz, ze taki wtorny analfabeta jest swietnie sobie radzi z
    opanowaniem tlumu?
    No - drogowka tak nie musi, za to musi przejsc stosowne szkolenie i
    troche przepisow wykuc.

    >Pisanie to skomplikowana czynność.

    Ale teraz bez matury nie przyjmuja ...

    >Mają dwa rodzaje mierników i mogą zabrać na krew. Rozum by im się
    >przydał ale tego nie sprzedają.

    Delikwent odmawia dmuchniecia w mierniki ... no owszem, mozna w
    kajdanki, miernik pod nos, a potem wypuscic lub nie :-)

    >Ustawa to przewidziała. Obywatel ma prawo i po dyskusji.

    >I za to postuluje karanie policjantów.

    Za nieuzasadnione uzycie kajdanek, bo za reszte ... trzeba by wyrok
    przeczytac.
    Tak czy inaczej - albo obywatele beda woleli nie ryzykowac i beda
    dmuchac,
    albo wladza policzy, ze cos za czesto placi odszkodowania ... i zmieni
    przepisy tak, zeby nie musiec placic :-)

    J.

  • 44. Data: 2017-09-13 21:36:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Sorry - twoje myślenie przypomina "postawmy ograniczenie do 30 to
    >będą jeździli 60, bo jak będzie 50 to będą jeździć 90". Albo
    >"ponieważ

    Ja nie mowie, zeby postawic 30, ja mowie, ze jak postawimy 60, to beda
    jezdzic 90 :-)
    To akurat swieta prawda, sam tyle jezdze :-)

    >Ale ten raport nie jest dla nich. Jakoś przyczyny wypadków potrafią
    >słowami opisać, nie paragrafami. A tu co - zapomnieli? Nie to jest po

    Opisac to moze i ladnie opisali, ale jak sie chce wyciagnac glebsze
    informacje, to nie ma.

    >prostu manipulacja - na początku "pijany kierowca", a żeby się
    >zorientować, że połowa tych "pijanych kierowców" jest z dupy wzięta,
    >trzeba wertować dwie inne ustawy. Na pewno przypadek;)

    Tak czy inaczej - liczy konkretne podali.

    >No wydaje się. I to jest kurwa powód, żeby manipulować "wypadek z
    >udziałem nietrzeźwiego uczestnika ruchu" jak w taksówce będzie pijany

    Manipulaja wszedzie podajac tych uczestnikow, ale robic osobna
    kategorie na pasazerow co spadli z motocykla ?

    >pax, albo ktoś prawidłowo przechodzącego na zielonym imprezowicza
    >zdejmie?

    No, jakby byl trzezwy, to moze by zauwazyl pojazd jadacy na czerwonym
    :-P

    >???? A to czemu?

    A bo to wiadomo co im glupiego do lba strzeli i do czego beda
    namawiac.

    >I bardzo dobrze bo nic złego nie robię. Mam się nie bać normalnego
    >życia, w normalnym państwie. Na tym to polega.

    >Równie dobrze moge po trzech pojechać teraz.

    Ale teraz sie boisz :-)
    A jak nie bedzie kontroli, to sie nie bedziesz bal i pojedziesz :-)

    >Powtórzę - połowa "pijanych kierowców" za Odrą byłay trzeźwa.

    ale tym razem to ty manipulujesz, bo mieszasz rowery do samochodow :-)

> [...]
    > bezpieczeństwo. Dlatego jestem przeciwny łapaniu bogu ducha winnych
    > rowerzystów czy jednobrowarowych kierowców.

    Jak widac takich jednobrowarowych jest malo, znacznie wiecej jest co
    najmniej dwubrowarowych.

    J.

  • 45. Data: 2017-09-13 21:38:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Co to za gadanie, że przełożony ma niby odpowiadać tylko za tych, co
    >ich osobiście zatrudnił?

    No ale co - wyobrazasz sobie, ze bedzie kazdemu prokuratorowi na rece
    patrzyl ?

    > Zresztą przecież wymienił.

    Ale jeszcze nie wszystkich :-)

    J.

  • 46. Data: 2017-09-14 00:43:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-13 o 20:00, J.F. pisze:

> [...]
    > kraweznika" ?
    > Bo starsi to juz maja wazniejsze zadania niz sie pchac na patrole :-)

    Policjanci twierdzą ze nie.
    Znajdź jakiegoś i popytaj na cholerę wysyłają na szkolenia tych z

    > Macierewicz ? :-)

    Maciarewicz wpisał nieprzeszkolonego żołnierza na patrol policyjny?
    Czy jakiś oficer z lokalnego posterunku?

> [...]
    > stanowiska służbowego oraz w zależności od opinii służbowej. Nadanie tego
    > stopnia nie może jednak nastąpić wcześniej niż po przesłużeniu w

    Poszli w ślady armii czerwonej i kaprali polikwidowali?

> [...]
    > policjantem :-)
    >
    > A potem jakos zgrabnie przeskoczyc do korpusu oficerow.

    Przepraszam zmieniło się, po cywilnych studiach do korpusu prawie
    oficerów czyli aspirantów. Kiedyś się na nich mówiło chorąży.
    Ale zawsze możesz iść do "za szczytnej" szkoły.
    Link już miałeś:
    https://www.wspol.edu.pl/g/kandydat/zasady-rekrutacj
    i-na-rok-2017-2018

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2017-09-14 01:41:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]

    Ale pijany pasazer na motocyklu to juz wydaje mi sie pewnym problemem.

    Pijani mlodziency w aucie trzezwego mlodego kierowcy tez
    ---
    A w taksówce czy autobusie ? :-)

  • 48. Data: 2017-09-14 01:50:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Równie dobrze moge po trzech pojechać teraz.

    Ale teraz sie boisz :-)
    A jak nie bedzie kontroli, to sie nie bedziesz bal i pojedziesz :-)
    ---
    To pójdzie wyspowiadać się do kościoła :-)

  • 49. Data: 2017-09-14 06:17:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.09.2017 o 21:36, J.F. pisze:

    > Ja nie mowie, zeby postawic 30, ja mowie, ze jak postawimy 60, to beda
    > jezdzic 90 :-)
    > To akurat swieta prawda, sam tyle jezdze :-)

    Nie - to nie jest święta prawda, bo jakby tam stało 50 albo 70, to i tak
    byś pojechał te swoje 90.

    > Opisac to moze i ladnie opisali

    No widzisz. Jak ktoś nieprawidłowo zmieni pas, to potrafią napisać
    wprost. A jak kierowca roweru po jednym browarze, to muszą paragrafami
    podawać. Nie przekonasz mnie, że to przypadek.

    > Tak czy inaczej - liczy konkretne podali.

    Mniej więcej tak jak Lepper przeprosił Tomaszewskiego. Czyli niby
    podali, ale tak naprawdę to nie.

    > Manipulaja wszedzie podajac tych uczestnikow, ale robic osobna kategorie
    > na pasazerow co spadli z motocykla ?

    Jasne - nie warto - lepiej do jednego pijanego paxa na moto dodać
    wszystkich paxów taksówek. Dobrze że wogóle do ujawnionych "pijanych
    kierowców" nie doliczyli wszyskich pijanych pasażerów taksówek i
    autobusów nocnych.

    > Ale teraz sie boisz :-)

    I protem też się będę bał.

    > ale tym razem to ty manipulujesz, bo mieszasz rowery do samochodow :-)

    Nie - nie ja manipuluję. Nie ja wymyśliłem, że rowerant po browarku to
    "pijany kierowca". Ja właśnie przeciw tej manipulacji protestuję.

    > Jak widac takich jednobrowarowych jest malo, znacznie wiecej jest co
    > najmniej dwubrowarowych.

    Za Odrą też byliby trzeźwi. Sprawdź jaki jest limit dla rowerzystów, to
    będziesz zaskoczony:P

    Shrek

  • 50. Data: 2017-09-14 12:46:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie - to nie jest święta prawda, bo jakby tam stało 50 albo 70, to i
    >tak byś pojechał te swoje 90.

    Nie, bo za +50 teraz zabieraja PJ ... wiec jadac 90/50 uwazam aby nie
    przyspieszyc :-)
    Zobacz ile jada samochody we Wrocku po Klecinskiej ... tam dopuscili
    60 :-)

    >No widzisz. Jak ktoś nieprawidłowo zmieni pas, to potrafią napisać
    >wprost. A jak kierowca roweru po jednym browarze, to muszą
    >paragrafami podawać. Nie przekonasz mnie, że to przypadek.

    Tak czy inaczej - od lat tak podaja, kto sie raz wczytal w paragrafy,
    ten juz potem wie.
    A przeciez nie musieli podawac szczegolowo, mogli sume podac.

    >I protem też się będę bał.

    Jak sie dowiesz, ze nie moga kontrolowac, to Ci strach przejdzie :-)

    >Za Odrą też byliby trzeźwi. Sprawdź jaki jest limit dla rowerzystów,
    >to będziesz zaskoczony:P

    No coz, w tej klasie nasz rzad przegral z wodka i sie poddal :-)

    J.