  • 81. Data: 2020-10-27 18:58:59
    Temat: Re: Martwię się
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-27 o 18:25, K pisze:

    > Ale jaki problem Zenku chcesz tak na prawde rozwiazac?
    > Badania techniczne samochodow sa standardem w calym cywilizowanym
    > swiecie i sa obowiazkowe. Jesli ktos autem nie jezdzi ale chce je miec

    Kolejny "móndry" który w USA nigdy nie był.
    A może USA to już nie cywilizowany kraj?

    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2020-10-27 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jest to karalne mandatem (czasami), ale na pewno nie regresem
    > ubezpieczyciela - zatem moja odpowiedź brzmi - nie, nie można.

    Ze mandat za brak badania to jasne ale nie o tym była mowa.
    Mowie o odpowiedzialnosci jezeli walne komus w tylek bo bede miał
    niesprawne hamulce i oczywiście brak przegladu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 85. Data: 2020-10-27 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

    > Nie wiem. Sadzilem, ze pierdolniki co maja na szybach przyklejone
    > odpowiadaja czyms w stylu "brak srodkow" ale to nie rozwiazuje
    > oczywiscie problemu gdy ktos nie ma tego pierdolnika na szybie.

    Ano własnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 86. Data: 2020-10-27 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Przecież w szkole nie uczą logiki.

    Wyłtmuacz prosze co zle zrozumiałem z twojej odpowiedzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 84. Data: 2020-10-27 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak z maseczką - robi się, aby nie dostać mandatu.
    >
    > Już pomijając fakt, że de facto też jest to fikcja, bo mało co taki
    > przegląd potrafi wychwycić.

    Cos tam jednak potrafi.
    Nierowno łapiące hamulce - przy normalnej jezdzie ciezko to bedzie
    wyłapać.
    Powoli konczace sie amortyzatory?
    Pomijam juz jakies oczywiste złomy gdzie własciciel wie ze ma złom ale
    chetnie jezdziłby dalej.
    wiec taki przeglad chroni zarówno własciciela przed niewiedza jak i
    spoleczenstwo przed nieodpowiedzialnymi włascicielami - wszystko
    TEORETYCZNIE oczywiście.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 83. Data: 2020-10-27 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Co ty miałeś z logiki?
    > Twoje wnioskowanie mnie zdumiewa.

    :)

    > Można jeździć bez przeglądu, ale auto ma być sprawne.

    Czytaj co pisze Liwiusz! Przeciez ja dokładnie to napisałem ze nie brak
    przegladu a zły stan auta mogłby powodowac przerzucenie kosztów na
    własciciela pojazdu.
    A Liwiusz na to napisal ze nie widzi podstaw prawnych do regresu.
    Gdzie widzisz bład w logice?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 88. Data: 2020-10-27 19:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Wbrew pozorom bardzo mała i głównie dotyczy pojazdów z głębokiej wsi.
    > Mieszkańcy miast mają świadomość że przy byle stłuczce brak przeglądu
    > oznacza że ubezpieczyciel zostawia cię z ręką w nocniku.
    > A byle wgnieciony błotnik może kosztować nawet kilkanaście tysięcy.

    No własnie mi tez sie wydaje ze to nie jest duza skala.
    dlatego dziwia mnie osoby które tutaj twierdza ze mamy milion aut bez
    przegladu jezdzacych po drogach...

    Ale co do tego zostawienia z reka w nocniku - internet zeznaje ze TU
    mogłaby ale musiałaby udowodnic ze to nie był tylko brak przegladu ale
    rowniez zły stan auta który przyczynił się do wypadku.
    Liwiusz wrecz twierdzi ze nie ma podstaw do regresu nawet wtedy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 87. Data: 2020-10-27 19:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Jeśli znasz wszystkie dane, to sobie oblicz
    > ile samochodów jeździ bez badań.

    Rozumiem, ze chcesz przeciwdziałac temu szerokiemu zjawisku tylko nie
    wiesz jakie ono jest i czy w ogole wystepuje.
    Nadajesz sie na polityka :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 89. Data: 2020-10-27 20:03:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 27 października 2020 o 18:25:49 UTC+1 K napisał(a):
> [...]
    > Ludzie chuja warci bo nie chodza na wybory zeby to zmienic. Ludzie chuja
    > warci ida do polityki i od ponad 30 lat trzeba wybierac tych najmniej
    Czyli karanie za często niemożliwość przyjechania na przegląd, ktoś chory może być i
    leżeć w szpitalu ktoś inny rozwalił skrzynie biegów i zbiera kasę na naprawę,
    uznajesz za zle ale nie zamierzasz nic zrobić. Jak byś chciał coś zrobicie to
    zaproponował byś inne rozwiązanie a nie od razu twierdził że się nic nie da zrobić.
    Jak byś do kurwy nedzy był agentem rządu mającym na celu obrzydzenie w zarodku
    wszystkiego co miało by zmusić rząd co pracy. A jak nie jesteś rządowym kablem to
    jesteś wybitnym przedstawicielem chujowego człowieka w wspaniałym narodzie.

  • 90. Data: 2020-10-27 20:28:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 27 października 2020 o 19:59:59 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...
    > wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...
    Dlaczego mandat? Dziesiątki lat brak przeglądu kończył się odebraniem DR bez żadnego
    mandatu. Poza tym dlaczego uważasz że samochód bez przeglądu koniecznie musi mieć
    niesprawne hamulce? Przypiąłes się do tych hamulców jak by to był gwóźdź programu. 44
    lata jeżdżę samochodami. Jak w tym czasie 10 razy miałem zrobiony przegląd to
    wszystko o ile nie przesadziłem. Hamulce zawsze miałem dobre. Opony też. Wszystko co
    było ważne dla mojego bezpieczeństwa miałem dobre. Za pieniądze jakie bym wyrzucał na
    przeglądy wolałem kupić wycieraczki, wymienić klocki, wyregulować a jak się nie
    dawało naprawic hamulec ręczny. Sprawne samochody nie mające przegladu nie stanowią
    żadnego zagrożenia. Zagrożenie stanowią złomy w których przegląd został kupiony.