eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach? › Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcolog
    ne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highw
    inds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <0...@g...com>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Sat, 13 Feb 2021 21:06:13 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.7.1 Hamster/2.1.0.11
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <0...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 210213-2, 13.02.2021), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 36
    Message-ID: <60283150$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.37.120.103
    X-Trace: 1613246800 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 520 178.37.120.103:49411
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2972
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:761750
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 13.02.2021 o 18:58, - pisze:
    > Heja.
    >
    > Temat rzeka i pewnie dla niektorych nudny.
    >
    > Szukam informacji jak wyglada napiecie na klemach akumulatora w zaleznosci od
    temperatury i stopnia naladowania.
    >
    > Przy czym o ile rozumiem ze stopien naladowania i stopien zuzycia moga byc trudne
    do odroznienia o tyle napiecie jest napiecie i jakas tam relacja miedzy temperatura a
    napieciem jest.
    >
    > O co mi chodzi.
    > Otoz chcialem sie dowiedziec jak rozpoznac konczacy sie akumulator.

    Prosta piłka. Jeśli mam problem z uruchomieniem silnika, podładowuję
    akumulator. Mogę jeszcze wykonać pełne ładowanie (przez noc). Jeśli
    robię to 3 raz w ciągu tygodnia, wypierdalam akumulator i kupuję nowy.
    Żadnych pomiarów, ewentualnie sprawdzam czy klemy są dobrze zamocowane i
    kontroluję napięcie ładowania podczas jazdy (są takie gadgety LED za
    15zł, które dają jako takie wskazania), żeby mieć jasność iż akumulator
    się ładuje podczas jazdy i nie ma problemów z alternatorem. Ten sam
    wskaźnik podaje mi napięcie w momencie przekręcenia kluczyka i już wiem
    czy odpalę czy nie odpalę, generalnie mam zawsze podany stan (napięcie)
    na starcie.

    Najczęściej wychodzi to zimą. W grudniu właśnie zmieniałem akumulator
    (4lata/bez znaczenia) który mi wykonał takie numery. 20 minut z dojazdem
    do sklepu i jest po sprawie.

    Po kilku latach pomiarów/srarów/wymian, okazuje się że to najlepsza
    metoda na zużyty akumulator i nie ma to nic wspólnego, że ma 2,3,4,5 lat.
    Polecam. Zaoszczędzisz czas i jasność umysłu :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    PORTFELE POLAKÓW PĘKAJĄ W SZWACH
    (coraz więcej bezwartościowych pieniędzy)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: