  • Data: 2023-05-15 11:33:49
    Temat: Re: Aparat fotograficzny czy komórka ?
    Od: Universis <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Zainicjowałem ten wątek w nadziei że uda się
    uniknąć kosztów zakupu jednego z tych urządzeń, ale po wypowiedziach widzę że
    niestety się nie uda i trzeba będzie kupić obydwa urządzenia. Jako że wakacje za
    pasem najpierw kupię komórkę bo tego rodzaju fotografie nie wymagają specjalnych
    ustawień zarówno w aparacie jak i w expozycji. Aparat kupię na jesień bo wtedy
    przewiduje jego używanie. W takim układzie czy możecie polecić mi jakąś komórkę z
    względnie dobrym aparatem i w jakiejś rozsądnej jeszcze cenie - bo widziałem komórki
    nawet za 8 000 zł co raczej nie wchodzi w rachubę.