eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTermopara i MAX6675 › Re: Termopara i MAX6675
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!news.uzoreto.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-med
    ia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neo
    strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: c...@a...net
    Subject: Re: Termopara i MAX6675
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <63fcff3d$0$19614$65785112@news.neostrada.pl>
    <1fy2n6gamxvh4.1ajqgc36omwu7$.dlg@40tude.net>
    <6400f97c$0$19617$65785112@news.neostrada.pl>
    <6418b040$0$19621$65785112@news.neostrada.pl>
    <642343fe$0$19605$65785112@news.neostrada.pl>
    <6423681a$0$9605$65785112@news.neostrada.pl>
    <64248af7$0$9601$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Ceat <c...@a...net>
    Date: Thu, 30 Mar 2023 01:04:09 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.10.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <64248af7$0$9601$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl-PL
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 10
    Message-ID: <6424c3e9$0$19603$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 37.128.10.67
    X-Trace: 1680131049 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 19603 37.128.10.67:34208
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1824
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:779396
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29.03.2023 o 21:01, Mirek pisze:
    > ostatnio bawiłem się silnikiem z enkoderem i zacząłem drążyć temat czemu
    > PWM nie jest zero i silnik brzęczy skoro jest dokładnie na zadanej pozycji.

    W znanych mi rozwiązaniach napędów DC z enkoderem silnik jest zasilany
    przebiegiem prostokątnym bipolarnym. Po osiągnięciu pozycji docelowej
    przebieg ma wypełnienie 50%, wartość średnią 0 ale wartość skuteczną
    równą amplitudzie przebiegu. Dzięki temu rozwiązaniu silnik "stoi jak
    zamurowany" (i nie ma spadku momentu/mocy przy małych prędkościach, co
    występuje przy sterowaniu PWM unipolarnym).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 30.03.23 19:32 Mirek
  • 30.03.23 20:50 J.F
  • 30.03.23 21:03 J.F
  • 30.03.23 21:13 J.F
  • 30.03.23 21:17 J.F
  • 30.03.23 21:38 Mirek
  • 30.03.23 22:00 Mirek
  • 31.03.23 10:39 J.F
  • 31.03.23 10:59 J.F
  • 31.03.23 20:33 Mirek
  • 31.03.23 21:07 Mirek
  • 31.03.23 22:34 J.F
  • 12.04.23 19:28 Mirek
  • 14.04.23 12:54 J.F
  • 14.04.23 18:59 Mirek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: