eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyvw - nie kreci rozrusznikiem › Re: vw - nie kreci rozrusznikiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: vw - nie kreci rozrusznikiem
    Date: Sat, 6 Apr 2019 20:58:49 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 2
    Message-ID: <q8bsid$vm6$1@dont-email.me>
    References: <q8a0ie$ci2$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <q8b8t2$eio$2@dont-email.me>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 7 Apr 2019 03:59:09 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="0c2d9dca2b3eba4deb3a348df394ddd1";
    logging-data="32454";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+pCyhfTEP6a/I2/52Qf15T"
    Cancel-Lock: sha1:mjPyGs8O9/T2EXs/2VUU+66Znec=
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <q8b8t2$eio$2@dont-email.me>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2653955
    [ ukryj nagłówki ]

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    news:q8b8t2$eio$2@dont-email.me...
    > Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    >> Użytkownik Pszemol P...@P...com ...
    >>
    >>> Witam,
    >>> VW Passat 2,8 litra V6 benzyna. 170 tys mil na liczniku.
    >>> Automatyczna skrzynia Tiptronix
    >>>
    >>> Nie kręci rozrusznikiem.
    >>> Akumulator dobry, lampki na desce świeca sie prawidłowo.
    >>>
    >>> Lampka zielona prawidłowo znika po naciśnięciu butem pedału hamulca.
    >>>
    >>> Przekręcenie kluczyka w stacyjce w pozycje start nie daje żadnych
    >>> objawów.
    >>>
    >>> Jak to diagnozować?
    >>> Jak odróżnić uwalony przekaźnik zasilający bendiks od awarii samej
    >>> stacyjki?
    >>>
    >>> Gdzie te typy się najczęściej psują?
    >>> Najczęstsze usterki układu zasilania rozrusznika?
    >>>
    >> przyłóż prąd bezposrednio do rozrusznika i bedziesz wiedział czy to
    >> rozrusznik czy cos innego.
    >>
    >>
    >
    > No jest to sposób, tylko gdzie go znaleźć :)))

    Wymyśliłem że gruby kabel od plusa na aku musi prowadzić prosto
    od aku do rozrusznika ale po podniesieniu maski widzę że od aku
    idą dwa grube czerwone kable... Jeden idzie w prawo, znika gdzieś
    w kabinie pod kierownicą, drugi idzie w lewo, przebija się przez
    ściankę działową i leci w dół silnika pod miejsce gdzie jest bagnet
    od sprawdzania poziomu oleju... Wygląda na to, że to ten kabel
    powinien mnie zaprowadzić do rozrusznika - następny krok to
    nurkowanie pod samochód - niestety to ten sam obszar w którym
    był zaplątany alternator w rurki od chłodnicy oleju... marnie to widzę.

    Myślę że jak tylko to naprawię to pożegnamy się z tym samochodem.
    I to bardzo szybko.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: