  • Data: 2020-05-20 17:03:00
    Temat: Kompresor nie startuje czasem.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W większości znanych mi przypadków za niestartowanie kompresora odpowiedzialny jest
    zawór odprężający. Mam podobnie wyglądający kompresor. Mój kosztował prawie półtora
    tysiąca i jest według instrukcji cichszy od Twojego o 10 decybeli. Moc podobna
    zbiornik 10 litrów. Po kilku miesiącach praktycznie ciągłej pracy zaczął się
    niewlaczac. Odłączyłem oryginalny zawór odprężający i zamontowałem w jego miejsce
    zawór elektromagnetyczny. Działa i na dodatek jak się wyłącza bo dobił ciśnienia to
    nie ma paskudnego głośnego syku powietrza uchodzącego przez zawór odprężający.