-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Mój silnik oleju nie pali....
Date: Fri, 22 Feb 2019 22:54:43 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <q4pr37$9et$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1550872487 9693 89.70.94.204 (22 Feb 2019 21:54:47 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Feb 2019 21:54:47 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.1
X-Mozilla-News-Host: news://news.atman.pl:119
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650833
[ ukryj nagłówki ]...powiedział gość stosujący long life i przejechaniu na nim jakiś 100 -
150 tys. km. To nie jest żart. Takie słowa właśnie padły gdy oddawał
auto do serwisu :-D No i wcale się nie dziwię. Trudno palić olej w
stanie stałym. :-D
Obiecałem Wam jakiś czas temu, że jak nadarzy mi się kolejna okazja
zobaczenia silnika od wewnątrz jednego z takich wyznawców oszczędzania
na oleju silnikowym, to uwiecznię to. Tak też uczyniłem. Ponoć długo
używany olej ma lepsze właściwości smarne. Oto demo:
https://drive.google.com/file/d/1OEExmKB4W_GN6AgmX_I
lKxdXgSzL0wZx/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/15nMV1V_Sx9J8yJpydLy
uxVk30aWRW-Bs/view?usp=sharing
Poprzednio widziałem Merca S500 wyznawcy tejże religii. Przypomnę, że w
jego przypadku, szybko poruszający się łańcuch rozrządu oblepiony gęstym
żelem, w zasadzie galaretą, powodował takie siły, że w jego pobliżu
zostały wyrwane kawałki z aluminiowego bloku silnika.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 22.02.19 23:33 J.F.
- 23.02.19 00:35 s...@g...com
- 23.02.19 00:58 Marek S
- 23.02.19 01:04 Marek S
- 23.02.19 02:07 J.F.
- 23.02.19 02:20 Zenek Kapelinder
- 23.02.19 02:25 Marek S
- 23.02.19 02:32 Marek S
- 23.02.19 04:54 Zenek Kapelinder
- 23.02.19 07:01 Peter
- 23.02.19 07:40 Cavallino
- 23.02.19 08:52 Trybun
- 23.02.19 11:05 Zenek Kapelinder
- 23.02.19 11:35 Trybun
- 23.02.19 12:39 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-04-28 Elektryk przytarł podłogę
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-04-27 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=
- 2024-04-27 Chrzanów => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-04-27 Ja pierdolę...
- 2024-04-27 Ryby i kawitacja
- 2024-04-27 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-27 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-04-27 Bażanowice => Inżynier Industrializacji - Elektronik <=
- 2024-04-27 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-04-27 Zadaszenie tarasu, a wymagany spadek