  • Data: 2018-04-14 14:57:34
    Temat: Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Apr 2018 14:12:30 +0200, Desoft napisał(a):

    > Więcej.
    > Po pierwsze ogrzewanie. Nie tylko tylnej szyby.
    > Fordy mają przednią szybę ogrzewaną.

    Ale to sie wylacza po pewnym czasie.

    > Siedzenia.

    Jak cie zacznie grzac, to sam wylaczysz.
    No chyba, ze nie wiesz, to bedzie grzalo dlugo :-)

    > W BMW widziałem "elektryczne webasto"
    > Po odpaleniu dmucha ciepłym..

    Po paru minutach tez do wylaczania, bo silnik sie rozgrzeje.

    A im wiecej takich gadzetow, tym wiekszy alternator.
    100A, 150, 200 ... Po paru minutach gadzety sie wylacza, i pytanie
    pozostaje - jak dlugo taki 150A alternator moze dostarczac 150A :-)

    P.S o samochod chodzi ?
    Bo widzialem taki prosty pomysl - podniesc napiecie wyjsciowe.
    Prad umiarkowany, a moc duza.

    J.